Výpověď z pracovního poměru | Dostupný advokát

PRÁVNÍ KONZULTACE

Potřebujete poradit a nenašli jste své téma mezi balíčky právních služeb? Ať už jde o konkrétní právní problém nebo obecnou právní radu, vše s vámi vyřešíme během KONZULTACE.

Chtějí vás vyhodit z práce?

Dostali jste neférovou výpověď z práce nebo vám zaměstnavatel předložil nevýhodnou dohodu o rozvázání pracovního poměru? Neházejte flintu do žita a vezměte si příklad z pana Médi v našem videu. Vždy tu bude někdo, kdo se za vás postaví. I malý medvídek pak může „zařvat“ jako grizzly a zahnat do kouta krále džungle.

SLOVNÍČEK

Potřebujete lépe porozumět některému z termínů? Podívejte se do našeho slovníčku.

Hlavní strana » Pracovní právo

Dostal(a) jsem výpověď z práce

Ochráníme vaše práva při jakémkoli způsobu ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele. S námi máte jistotu, že nepřijedete zkrátka. Vše vám pomůžeme vyřešit už do dvou dnů, pohodlně a on-line.

Chci propustit zaměstnance

S námi máte jistotu, že výpověď, kterou se chystáte dát zaměstnanci, bude v souladu se zákoníkem práce. Předem vás seznámíme s důsledky tohoto kroku a ochráníme vaše práva jako zaměstnavatele. Neriskujte neplatnost výpovědi a povinnost vyplácet zaměstnanci mnohaměsíční odstupné. Vše vám pomůžeme vyřešit už do dvou dnů, pohodlně a on-line.

Chci dát v práci výpověď

Ochráníme vaše práva, pokud se chystáte dát výpověď v práci. S námi máte jistotu, že vaše výpověď bude platná a vy nepřijdete o nic, na co máte dle pracovní smlouvy nárok. Vše vám pomůžeme vyřešit už do dvou dnů, pohodlně a on-line.