Zápisy do obchodního rejstříku

  • Vypracujeme podklady pro zápis změny vašeho SVJ, bytového družstva nebo společnosti do obchodního rejstříku
  • Poskytneme detailní návod, jak změnu realizovat a zapsat
  • Konzultace s advokátem
  • Řešení zpracujeme do týdne
5 000 Kčvčetně DPH
Garance vrácení peněz!

Pokud nebudete spokojeni, peníze vám vrátíme.

Více o garanci

Vše proběhne jednoduše, on-line, na míru tomu, co potřebujete, a za předem danou cenu. Většinu případů vyřídíme do dvou pracovních dnů.

Se zápisy do obchodního rejstříku máme bohaté zkušenosti.

Pomůžeme vaší obchodní společnost, spolku či nadaci, případně i společenství vlastníků jednotek (SVJ) či  bytovému družstvu (BD), s jakýmkoli zápisem do obchodního rejstříku.

S námi máte jistotu, že zápis proběhne hladce a na první pokus. Ušetříte tak mnoho hodin svého času.

.

Předem dané ceny
Při objednání služby přesně víte, co dostanete a kolik vás to bude stát.
On-line i osobně
Vše zvládneme on-line nebo osobně v jedné z našich 6 kanceláří.
Pracujeme rychle
8 z 10 požadavků vyřešíme do 2 pracovních dnů.
Zkušený tým
Pro každý právní obor máme specialistu.

Kdo se vám bude věnovat

Mgr. Jakub Jančovič

14 let praxe

Postavím se jakékoliv právní výzvě, a když na to dojde, dostanu vás i z ofsajdu.

JUDr. Martin Reindl

14 let praxe

Fair play je důležitá nejen ve sportu, ale měla by být na prvním místě i v právu. A tuto myšlenku se snažím aplikovat na každý jednotlivý případ.

Mgr. Andrea Lacina

13 let praxe

Všechno má své řešení. Ráda pro vás najdu to nejlepší. Zaměřuji se na obchodní a občanské právo, nemovitosti, bytové právo, pohledávky a zastupování před soudy.

JUDr. Viktor Štěpán

14 let praxe

Neexistuje lépe odvedená práce než ta, která nás baví. Nemovitosti jsou mým posláním i koníčkem a s radostí vám pomohu s jakýmkoliv právním problémem, který se jich dotýká.

Mgr. Blanka Baierová

10 let praxe

Plně chápu, že váš business je pro vás důležitý. Svěřte jej do mých rukou a já vám slibuji, že s ním budu zacházet jako s vlastním.

Mgr. Marek Svobodný

13 let praxe

Mám rád, když převod nemovitosti odsýpá a podaří se domluvit oboustranně výhodná smlouva. Naopak nemám rád triky realitních kanceláří, které se někdy snaží využít své pozice.

Jaké má tato služba výhody?

Díky nám vše proběhne bez starostí a připomínek ze strany soudu. Nemusíte trávit hodiny surfováním na internetu a konzultacemi s úředníky. Naši advokáti vědí přesně, jaké dokumenty a doklady je potřeba na rejstříkový soud doručit. Současně vědí, jakou formu mají tyto dokumenty mít (např. notářský zápis). Díky tomu se veškerá chybovost eliminuje a vám se tak zkrátí nepříjemný proces na minimum. Pokud by ze strany úředníka rejstříkového soudu došlo k chybnému zápisu, víme, jak se rychle domoci nápravy, či dokonce náhrady škody.

Jak služba probíhá?

  1. Službu objednáte online, z pohodlí vaší kanceláře.
  2. Advokát vás kontaktuje, aby s vámi probral detaily vašeho businessu a konkrétního požadavku.
  3. Jakmile má advokát všechny potřebné informace, udělá návrh zápisu, který s vámi zkonzultuje.

S čím jsme už klientům pomohli?

Obchodní rejstřík je veřejný seznam firem a právnických osob, je veden u soudu. Zapisuje se do něj řada údajů, jako jsou název, sídlo, předmět podnikání apod. Stejně tak je potřeba zapisovat i změny v těchto údajích, například při změně názvu společnosti, sídla či vlastnické struktury.

Našim klientů pomáháme s veškerými zápisy do obchodního rejstříku, jako jsou změna:

  • obchodní firmy,
  • sídla,
  • předmětu podnikání,
  • statutárního orgánu,
  • společníka nebo akcionáře,
  • zvýšení či snížení základního kapitálu.

Výhodou je, že se na nás lze obrátit z kteréhokoliv koutu České republiky. Ať už jste z Prahy, Brna, Plzně, Hradce Králové, Karlových Varů nebo Ostravy, s námi vše vyřídíte rychle.

Před jakými riziky vás ochráníme?

Naši klienti často volí naše služby, pokud se sami v minulosti museli potýkat s neúplným podáním do obchodního rejstříku, které bylo spojeno s průtahy, odmítnutím zápisu, či dokonce s ukládáním pokut. Nic z toho vám s námi nehrozí.

Při převzetí případu vybereme takovou cestu, aby byla rizika minimální. Důležité jsou i přílohy a pomůžeme tedy i se zápisem z případné schůze, která změně v rejstříku zpravidla předchází.

Proč využít služby Dostupného advokáta?

  • Služba je poskytována licencovanými advokáty – budete tak mít jistotu, že odpovídá nejlepším standardům.
  • Kvalita, za kterou si stojíme – bude se vám vždy věnovat právník specialista, který dané oblasti rozumí a zpracoval už stovky právních zadání.
  • Vyloučíme všechna právní rizika – upozorníme vás na všechny možné komplikace.
  • Zpracujeme připomínky dle konkrétních požadavků klienta.

Jaké vám nabízíme záruky?

Zaručujeme detailní znalost obchodního práva a veškerých aktuálních změn občanského zákoníku i zákona o obchodních korporacích, které je třeba promítnout do firemních dokumentů i zápisů do obchodního rejstříku. Každý advokát je přitom ze zákona pojištěný, takže součástí ceny služby je rovněž odpovědnost advokáta za správnost veškerých zpracovaných dokumentů a podání.

Reference služby Dostupný advokát

Recenze služby

Daniel Laposa

Rychlost, odbornost a profesionalita. Konečně advokátní kancelář 21.století.

Recenze služby

Tomáš Hrdlička, Nové Strašecí

Jít osobně za advokátem mně přišlo dost nepříjemné. S Dostupným advokátem jsem ale všechno vyřídil bez toho, abych se s kýmkoli vůbec musel setkat. Koupil jsem u něj konzultaci, protože mě zaměstnavatel vyslal na dlouhodobou pracovní cestu do dost exotické země, aniž by mi cokoli vysvětlil a já jsem ani nevěděl, na co mám nárok. Advokát přes skype příjemný, služba rychlá, můžu jen doporučit.

Recenze služby

Alena Bartoncova

Rychlost, profesionalita a velmi příznivé ceny. Do druhého dne s Vámi po telefonu zkonzultují Váš problém, vše řešíte z domova bez čekání a objednávání. Těší mě a uklidňuje, že kdykoli budu potřebovat odbornou právní radu, mohu se kdykoli na „Dostupného advokáta“ obrátit a určitě to v budoucnu udělám. Jsou super! Rychlost, profesionalita a velmi příznivé ceny. Do druhého dne s Vámi po telefonu zkonzultují Váš problém, vše řešíte z domova bez čekání a objednávání. Těší mě a uklidňuje, že kdykoli budu potřebovat odbornou právní radu, mohu se kdykoli na „Dostupného advokáta“ obrátit a určitě to v budoucnu udělám. Jsou super!

Zobrazit všechny reference

Jak Dostupný advokát funguje?

Řešení vašeho právního problému získáte na pár kliknutí.

1:07

Jak Dostupný advokát funguje?

1. Objednáte právní službu

Vyberete službu a zaplatíte. Můžete platit až po poskytnutí služby nebo rovnou online.

2. Pošlete podklady k problému

Popíšete nám detailně váš problém. Připojíte případné přílohy a další dokumenty.

3. Telefonicky vše probereme

Specializovaný advokát z našeho týmu se seznámí s vašimi podklady a telefonicky/Skype s vámi probere možná řešení.

4. Řešení problému v e-mailu

Následně vypracujeme potřebné dokumenty, popíšeme postup, co dál. Vyřešíme váš případ. Online.

Kdy tato služba není vhodná?

Zeptejte se umělé inteligence a ujistěte se, že jste vybrali správnou službu.

Řešení problému na míru

Pomůžeme vyřešit jakýkoli právní problém.

Stojíte před právním problémem, se kterým si nevíte rady a který neodpovídá žádnému z našich služeb? Popište nám svou situaci, my ji posoudíme, vyhodnotíme všechna rizika a navrhneme nejlepší způsob řešení.

  • Návrh postupu za pevnou cenu do 24 hodin
  • Advokát vám zavolá, vysvětlí postup a zodpoví vaše dotazy
  • Výstup dostanete i v textové podobě e-mailem

390 Kč včetně DPH

Detail služby

Články z blogu

Vyřešíme i váš právní problém

Váš problém můžeme probrat on-line i osobně

Najdete nás v 6 městech

Rychlé kontakty

+420 775 420 436
(Po–Pá: 8—18)
Pravidelně komentujeme právní dění a novinky pro média
Dostupný advokát © 2013-2025
Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česká republika (CC BY-NC-SA 3.0 CZ)