Jak funguje Dostupný advokát?

Za službou Dostupný advokát stojí tým zkušených právníků, kteří vám pomohou se všemi typy právních problémů.

Většinu případů zvládneme vyřešit: po internetu, do dvou pracovních dnů a za předem dohodnutou cenu. Rádi vás ale přivítáme také v naší „kamenné“ právní kanceláři, a je-li to nutné, zastoupíme vás i u soudního jednání.

Čtyři kroky k řešení vašeho problému

Přemýšlíte, jak si fungování služby “Dostupný advokát” představit? Je to jednoduché a podobá se to nakupování v e-shopu: objednáte si službu, zaplatíte ji a v dohodnutém termínu obdržíte výstup vypracovaný některým z našich zkušených advokátů. Celý postup vypadá následovně.

Objednáte si právní službu

Vyberete si službu, která nejlépe odpovídá vaší situaci. Zaplatit můžete hned při objednávce (což je cenově výhodnější) a nebo po obdržení objednaného výstupu. Pokud jde o charakter nabízených služeb, v zásadě máte tři možnosti:

  1. vyberete si některý z našich stálých balíčků za fixní cenu,
  2. pošlete konkrétní dotaz a do 2 dnů vám na něj odpoví náš právní specialista,
  3. popíšete svůj problém a my vám do dvou dnů připravíme návrh jeho právního řešení.

Při první objednávce vám rovněž založíme zabezpečený účet pro komunikaci s advokátem.

Popíšete svůj problém

V prostředí zabezpečené webové aplikace nám popíšete právní záležitost, se kterou potřebujete pomoci. Slouží k tomu speciální elektronický dotazník, který vás bezpečně provede celým procesem. V tomto kroku také nahrajete do aplikace všechny důležité dokumenty, které se věci týkají.

Zavoláte si s advokátem

Váš případ si převezme advokát, který se specializuje na příslušnou právní oblast. Ten vám do druhého pracovního dne zavolá, doptá se na detaily a nastíní možná řešení. Délka hovoru se pohybuje zpravidla kolem 10—40 minut v závislosti na objednané službě.

Vypracované řešení v e-mailu

Advokát zanalyzuje získané informace, prostuduje nahrané dokumenty a vypracuje návrh řešení vašeho problému včetně potřebných dokumentů. Všechno vám zašleme e-mailem a rádi vysvětlíme případné nejasnosti. Výstupy navíc zůstanou uložené ve vašem zabezpečeném účtu na webu Dostupný advokát, takže se k nim můžete v případě potřeby kdykoli vracet.

Často kladené dotazy

Jak rychle mi právní služby poskytnete?

Rychlost je jednou z velkých výhod Dostupného advokáta. U každé služby je uvedena lhůta, kterou dodržíme. Smlouvy zkontrolujeme do dvou dnů, složitější záležitosti zvládáme běžně do týdne od předání podkladů.

Kdo poskytuje právní služby?

Vždy pečlivě vybraný a osvědčený advokát (nebo koncipient pod jeho dohledem) — specialista na vybranou oblast práva s dlouholetými praktickými zkušenostmi. Celý tým je veden advokátem JUDr. Ondřejem Preussem, Ph.D., který veškeré poskytované právní služby osobně garantuje.

Kdo ručí za právní radu? Co když nebudu spokojený?

Za každou první radu ručí osobně zkušený advokát, který ji poskytl, a to celým svým majetkem. Za řešení vašich právních záležitostí ručíme stejně, jako bychom seděli v kamenné právní kanceláři a setkávali se s vámi osobně. Jako advokáti jsme navíc pojištěni pro případ, že bychom výkonem své profese klienta poškodili. A to do výše 50 milionů korun.

A víte, kdo určitě pojištěný není? Ta, která má vždycky zaručenou radu: Máňa z filmu Kulový blesk a jí podobní.

Pokud byste s naší radou nebyli oprávněně spokojeni, tak vám platbu vrátíme nebo ji vůbec nebudeme účtovat.

Je služba diskrétní?

Ano, jsme naprosto diskrétní.

Na veškeré údaje, které nám poskytnete, se vztahuje povinnost advokátní mlčenlivosti. To odlišuje advokáta od ostatních právníků. Více o tom, jak chráníme vaše údaje, se dočtete na stránce ochrana osobních údajů.

Dostanu radu písemně?

Ano, z každé konzultace dostanete shrnutí i v písemné formě do svého zabezpečeného účtu na webu www.DostupnyAdvokat.cz. K naší radě se pak budete moct kdykoliv vrátit.

Jak za službu zaplatím?

Za poskytované právní služby můžete zaplatit platební kartou nebo bankovním převodem. U většiny služeb také nabízíme možnost odložené platby. To znamená, že zaplatíte až poté, co pro vás danou službu vykonáme a vy obdržíte objednané výstupy. Za odloženou platbu účtujeme příplatek.

Nezvýšíte mi cenu v průběhu řešení mé situace?

Rozhodně nezvýšíme. Cena je pro každou službu vždy pevně stanovena. V případě služeb, jejichž cenu dopředu určit nelze, vždy dostanete maximálně přesný odhad. S námi nezaplatíte ani o korunu navíc.

Jaké informace a podklady ode mě budete potřebovat?

Po obdržení vaší objednávky vás požádáme o vyplnění jednoduchého dotazníku. Obsahuje důležité otázky týkající problému, který potřebujete vyřešit. Vyplnění probíhá elektronicky v prostředí zabezpečené webové aplikace na stránkách Dostupný advokát. Dotazník vám dá jasné pokyny, jaké písemnosti týkající se případu máte nasdílet a jaké informace (například jména zainteresovaných stran) potřebujeme znát. Okamžikem odeslání vyplněného dotazníku začíná našemu advokátovi běžet lhůta, ve které pro vás právní službu zrealizuje.

Je možné zrušit zaplacenou objednávku?

Ano. Zaplacenou a ještě nevyřízenou objednávku můžete zrušit a my vám vrátíme vaši úhradu v plné výši. Můžete to udělat až do chvíle, než v příslušném dotazníku v našem systému stisknete tlačítko “Odeslat”. Poté už objednávku zrušit nelze. Na stůl ji totiž dostává advokát, který na ní okamžitě začne pracovat, aby se k vám naše právní rady dostaly co nejdříve.

Jak je možné, že jsou služby Dostupného advokáta tak levné?

Dokázali jsme automatizovat a elektronizovat velkou část neadvokátní administrativní práce. Místo úvodní schůzky nám posíláte rovnou podklady. Místo schůzek v kanceláři zvládáme komunikaci na dálku. Místo asistentky, která má na starosti fakturaci, administrativu a papírování, máme vlastní zabezpečený informační systém.

V kostce: používáme moderní technologie, které šetří energii, a tak veškeré síly vkládáme do služeb našim klientům.

Nešlo by to anonymně a jen po e-mailu?

Bohužel nešlo. Abychom vám poskytli dobrou právní radu, vždy se s vámi spojíme — promluvíme si osobně a projdeme zadání i informace uvedené v podkladech. Máte vždy jistotu, že naše rady budou poskytnuté přímo vám na míru a budou odpovídat tomu, co skutečně potřebujete.

Jak vám dát zpětnou vazbu?

Pravidelně vyhodnocujeme informace o všech poskytnutých právních službách. I díky vaší zpětné vazbě a postřehům můžeme naše služby neustále zlepšovat. Chcete-li nás pochválit nebo nám napsat, co by se podle vás mělo změnit, využijte prosím tento formulář.

Poradíte, i když jsem v zahraničí?

Ano. Pracujeme online. Komunikujeme hlavně přes skype, e-mail a telefon a není problém vám poskytnout radu, ať jste kdekoli.

Zastoupíte mě u soudu, úřadu i před zaměstnavatelem?

Je to naše běžná praxe. Po celé České republice, před jakýmkoli soudem, úřadem i před zaměstnavatelem.

Můžu si dát vaše právní rady do nákladů

Dostanete od nás daňový doklad. V předmětu bude pouze „Právní služby“. Nic víc z důvodu zachování mlčenlivosti neuvádíme.

Máte další otázky? Zeptejte se nás

Orgánem dozoru nad dodržováním povinností stanovených na ochranu spotřebitele je v oblasti advokacie Česká advokátní komora, která je i příslušná k mimosoudnímu řešení sporů (www.cak.cz).

Jsme členy

Logo Česká advokátní komora logo-apek-male

Znáte nás z médií

Dostupný advokát © 2013-2021