Právník pro podnikání

Potřebujete právní pomoc v podnikání? Nemáte čas hledat pokaždé znovu právníka pro svou firmu? Domlouvat jeho časové možnosti, dobývat se na něj a řešit s ním fakturaci? Nebo dokonce potřebujete mít advokáta neustále k dispozici?

Zobrazit nabídku

Standard

Právník na 6 měsíců

5 100 Kčvčetně DPH
  • Konzultace jakékoliv právní otázky v celkové délce tři hodiny měsíčně. Hodiny jsou volně převoditelné do dalšího měsíce.
  • Sepsání či kontrola smlouvy, podání nebo jiného právního dokumentu.
  • Zastoupení při jednání s protistranou nebo u soudu či úřadu.
  • Délka trvání služby 6 měsíců.
  • Službu čerpáte i hradíte měsíčně, proto při objednávce platíte pouze cenu prvního měsíce 5100 Kč včetně DPH, celkově tedy 6 × 5100 včetně DPH.

Objednat

NEJPOPULÁRNĚJŠÍ

Premium

Právník na 12 měsíců

11 200 Kčvčetně DPH
  • Konzultace jakékoliv právní otázky v celkové délce sedm hodin měsíčně. Hodiny jsou volně převoditelné do dalšího měsíce.
  • Sepsání či kontrola smlouvy, podání nebo jiného právního dokumentu.
  • Zastoupení při jednání s protistranou nebo u soudu či úřadu.
  • Délka trvání služby 12 měsíců.
  • Službu čerpáte i hradíte měsíčně, proto při objednávce platíte pouze cenu prvního měsíce měsíce 11200 Kč včetně DPH, celkově tedy 12 × 11200 včetně DPH.

Objednat

Garance vrácení peněz!

Pokud nebudete spokojeni, peníze vám vrátíme.

Více o garanci
Předem dané ceny
Při objednání služby přesně víte, co dostanete a kolik vás to bude stát.
On-line i osobně
Vše zvládneme on-line nebo osobně v jedné z našich 4 kanceláří.
Pracujeme rychle
8 z 10 požadavků vyřešíme do 2 pracovních dnů.
Zkušený tým
Pro každý právní obor máme specialistu.

Kdo se vám bude věnovat

Mgr. Marek Svobodný

13 let praxe

Mám rád, když převod nemovitosti odsýpá a podaří se domluvit oboustranně výhodná smlouva. Naopak nemám rád triky realitních kanceláří, které se někdy snaží využít své pozice.

Zakládám si na srozumitelné a transparentní komunikaci. Klient tak vždy ví, jaký je stav věci, kam případ směřuje a jaké budou další právní kroky. Očekávání klientů je tak mnohem lepší.

Mgr. Blanka Baierová

10 let praxe

Plně chápu, že váš business je pro vás důležitý. Svěřte jej do mých rukou a já vám slibuji, že s ním budu zacházet jako s vlastním.

Dostupný právník po celý rok, vaše jistota

Náš tým zkušených advokátů je tu pro vás. Nabízíme konzultace jak osobně, tak také z pohodlí vaší kanceláře, přes telefon, e-mail nebo třeba Google Meets. Pomůžeme vám ve všech oblastech podnikání, ať už jde licence, ochranné známky, pracovně-právní agendu, či u dojednávání smluv či jiných dokumentů obchodního práva.

Balíček obsahuje předplacené služby, které můžete volně využít na rychlou konzultaci konkrétního problému (tj. kdykoliv zavolat advokátovi) nebo na kontrolu či přípravu jakéhokoliv právního dokumentu či na zastupování před soudem, úřadem a v jednání s protistranou. Nevyužijete-li své tři (či sedm) hodiny konzultací v jednom měsíci, volně se vám převedou do dalšího měsíce, a to i opakovaně.

Před čím vás dovedeme ochránit?

Konzultace s advokátem vás může upozornit na aktuální změny v právní úpravě, případně nové požadavky, které na vás klade zákon ohledně vašeho podnikání či pracovněprávní agendy. Díky spolupráci s námi se můžete spolehnout na kvalitu a bezchybnost svých smluv a nemusíte se bát nám přenechat právní řešení svých problémů se zaměstnanci. Pomůžeme vám připravit korporátní změny, dokumenty týkající se GDPR, využívání cookies či ochrany dobrého jména. Bohaté zkušenosti máme rovněž s vymáháním pohledávek.

Jak spolupráce probíhá?

  1. Službu objednáte online, z pohodlí vaší kanceláře.
  2. Náš advokát vás kontaktuje a domluví s vámi, jaké jsou konkrétní představy o spolupráci (pravidelná spolupráce v určitou dobu, nárazově dle potřeb apod.).
  3. Při objednání zaplatíte cenu služby za jeden měsíc. Následně vám přijde opakovaně faktura po dobu šesti či dvanácti měsíců dle objednané služby. Nevyužité hodiny z jednoho měsíce se vám převádějí do měsíce následujícího, a to i opakovaně, až do konce sjednané lhůty.

Komu jsme již pomohli?

  • Urychlili jsme zaplacení dluhu panu Jaromírovi, jehož pekárně dlužil odběratel desítky tisíc korun.
  • Sladili jsme kompletní pracovněprávní dokumentaci, včetně mzdových výměrů, pracovních náplní a vnitřních pracovněprávních směrnic pro řadu firem.
  • Navrhli jsme nejvhodnější formy vzniku pracovněprávních vztahů (mimo pracovních smluv např. dohody o pracovní činnosti či dohody o provedení práce), s ohledem na chod firmy i veškeré daňové aspekty řešení.
  • Klientovi jsme pomohli například při uzavírání pobočky firmy a hromadném propouštění zaměstnanců.
  • Pomohli jsme desítkám firem s registrací ochranných známek i s licenčními smlouvami na průmyslová práva.
  • Mnohé společnosti nám přenechávají své zápisy do obchodního rejstříku.
  • Pomáháme rovněž s přípravou bezproblémového nájmu firemních prostor pro podnikání.

Proč využít služby Dostupného advokáta?

  • Služba je poskytována licencovanými advokáty – budete tak mít jistotu, že odpovídá nejlepším standardům.
  • Kvalita, za kterou si stojíme – bude se vám vždy věnovat právník specialista, který dané oblasti rozumí a zpracoval už stovky právních zadání z nejrůznějších oblastí firemního práva.
  • Vyloučíme všechna právní rizika – upozorníme vás na všechny možné komplikace.
  • Zpracujeme připomínky dle konkrétních požadavků klienta.

Jaké vám nabízíme záruky?

Jsme tým, v rámci kterého pokrýváme drtivou většinu všech právních specializací. S námi máte jistotu, že se vám bude vždy věnovat odborník na danou oblast. Každý advokát je přitom ze zákona pojištěný, takže součástí ceny služby je rovněž odpovědnost advokáta za správnost veškerých zpracovaných dokumentů.

Reference služby Dostupný advokát

Recenze služby
tvůrce internetových portálů

Filip Rufer, Praha

Dostupný advokát aktualizoval smluvní podmínky našeho webového portálu studentino.cz, aby byly plně v souladu GDPR. Všechnu komunikaci jsme zvládli online a za rozumnou cenu.

Recenze služby
pracovnice odpadového hospodářství

Ing. Jana Filipová, Praha

Nechali jsme si s přítelem zkontrolovat nájemní smlouvu na náš první byt a byli jsme rádi, že nám někdo řekl, jaká máme práva, a vysvětlil, co nás čeká.

Recenze služby

Jiří Vlach

Potřebovali jsme poradit a sepsat smlouvu na výměnu bytů. Smlouva, po dodání potřebných podkladů byla to třech dnů napsána, a pak kancelář zařídila i podání dokumentů na katastrálním úřadu. Všech proběhlo rychle a bez problémů. Vynikající přístup a mohu jen chválit. Děkujeme.

Zobrazit všechny reference

Jak Dostupný advokát funguje?

Řešení vašeho právního problému získáte na pár kliknutí.

1:07

Jak Dostupný advokát funguje?

1. Objednáte právní službu

Vyberete službu a zaplatíte. Můžete platit až po poskytnutí služby nebo rovnou online.

2. Pošlete podklady k problému

Popíšete nám detailně váš problém. Připojíte případné přílohy a další dokumenty.

3. Telefonicky vše probereme

Specializovaný advokát z našeho týmu se seznámí s vašimi podklady a telefonicky/Skype s vámi probere možná řešení.

4. Řešení problému v e-mailu

Následně vypracujeme potřebné dokumenty, popíšeme postup, co dál. Vyřešíme váš případ. Online.

Kdy tato služba není vhodná?

Zeptejte se umělé inteligence a ujistěte se, že jste vybrali správnou službu.

Řešení problému na míru

Pomůžeme vyřešit jakýkoli právní problém.

Stojíte před právním problémem, se kterým si nevíte rady a který neodpovídá žádnému z našich služeb? Popište nám svou situaci, my ji posoudíme, vyhodnotíme všechna rizika a navrhneme nejlepší způsob řešení.

  • Návrh postupu za pevnou cenu do 24 hodin
  • Advokát vám zavolá, vysvětlí postup a zodpoví vaše dotazy
  • Výstup dostanete i v textové podobě e-mailem

390 Kč včetně DPH

Detail služby

Články z blogu

Vyřešíme i váš právní problém

Váš problém můžeme probrat on-line i osobně

Najdete nás ve 4 krajských městech

Rychlé kontakty

+420 775 420 436
(Po–Pá: 8–18)
Pravidelně komentujeme právní dění a novinky pro média
Dostupný advokát © 2013-2024
Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česká republika (CC BY-NC-SA 3.0 CZ)