K právním tématům v médiích se advokát Ondřej Preuss vyjadřuje často. Téměř nikdy se ale neděje, že by mluvil přímo o samotnému projektu Dostupného advokáta. Ojedinělou příležitostí tak bylo prosincové Kafe & Marketing. K dispozici teď máme záznam, takže si celý rozhovor můžete poslechnout i vy.
Kafe & Marketing s Ondřejem Preussem, zakladatelem Dostupného advokáta
Hlavní téma rozhovoru je sice patrné hned z názvu akce, Ondřej ale neodpovídal jen na marketingové otázky. Velký prostor dostala historie projektuDostupný advokát, jeho kompletní přeměna v průběhu let a také maskot v podobě právnického džina, jehož působení v projektu přežilo jen pár stání.
Díky záznamu na Youtube si celý rozhovor můžete pustit. Dotazy nepokládal jen Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště, která celou akci pořádá. V diskuzi byl prostor i pro otázky diváků.
Co Ondřej Preuss prozradil o Dostupném advokátovi?:
Jak těžké bylo přesvědčit klienty, aby začali využívat online právní služby.
Co už by teď udělal jinak, kdyby se mohl vrátit v čase.
Pomocí jakých marketingových kanálů s klienty komunikují a co jim funguje nejlépe.
Nastínil plány Dostupného advokáta do budoucna.
Konzultace s advokátem
Hledáte odpověď na konkrétní právní otázku? Napište nám ji a do 48 hodin budete mít k dispozici odpověď od některého z našich advokátů. Máme specialisty na všechny oblasti práva a garantujeme tak vysokou odbornost našich advokátů.
Hledáte odpověď na konkrétní právní otázku? Napište nám ji a do 48 hodin budete mít k dispozici odpověď od některého z našich advokátů. Máme specialisty na všechny oblasti práva a garantujeme tak vysokou odbornost našich advokátů.
Ondřej je ten člověk, v jehož hlavě uzrál nápad poskytovat advokátní služby online. Právním službám se věnuje již déle než 10 let a rád klientům pomáhá, když si nevědí rady s právními problémy.
Vzdělání
Právo, doktorské studium (Ph.D), Pf UK v Praze
Právo, L’université Nancy-II, Nancy
Právo, magisterské studium (Mgr.), Pf UK v Praze
Mezinárodní teritoriální studia (Bc.), FSV UK v Praze
Web i odvedenou službu hodnotím rozhodně pozitivně. Dostupný advokát odhalil v mé smlouvě o převodu bytu nenápadné riziko, které by mě stálo hodně peněz.
Tereza Skříčilová
před 2 roky
Služeb Dostupného advokáta jsem využila dvakrát, a to vždy v souvislosti s nájemní smlouvou. Poprvé z pohledu nájemce – chtěla jsem znát názor právníka na danou smlouvu, zdali není potřeba nějakou formulaci vyjmout/dodat, apod. Podruhé z pohledu pronajímatele – chtěla jsem sestavit nájemní smlouvu na míru. V obou případech byla komunikace velmi příjemná, rychlá, s dostatečným prostorem na dotazy a ve výsledku opravdu
(zobrazit více)
splňující veškeré mé představy. V neposlední řadě oceňuji, že jsme vše vyřešili bez problémů on-line a nemusela jsem nikam docházet. Nenapadá mě nic, co bych vytkla. V případě dalších právních otázek se na ně určitě opět obrátím.
Filip Zufan, Praha
před 3 roky
Rychlé a smysluplné jednání! Dokumenty byly připraveny v profesionální kvalitě a během krátké doby, služby Dostupného advokáta mohu jen doporučit, cena adekvátní.
Pro provoz webu používáme cookies, aby vše správně fungovalo. Případně se podívejte na více informací.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.